Get yourself down to Selhurst, a quick programme to the head of their one and only keeper there today should see the tango man nice and angry. and the coont himself and Warnock asking for a match replay.
[cite]Posted By: Chizz[/cite]Get yourself down to Selhurst, a quick programme to the head of their one and only keeper there today should see the tango man nice and angry. and the coont himself and Warnock asking for a match replay.
Word me neer aan Selhurst, zou een snel programma aan het hoofd van hun één en slechts bewaarder daar vandaag de aardig en boze tangoman moeten zien. en coont zelf en Warnock die om gelijkereplay vraagt.
Word me neer aan Selhurst, zou een snel programma aan het hoofd van hun één en slechts bewaarder daar vandaag de aardig en boze tangoman moeten zien. en coont zelf en Warnock die om gelijkereplay vraagt.
[quote][cite]Posted By: Atletico Addick[/cite]Get yourself down to Selhurst, a quick programme to the head of their one and only keeper there today should see the tango man nice and angry. and the coont himself and Warnock asking for a match replay.
Comments
Translated into real Double Dutch
Hear a cuckoo call in May?
:-)[/quote] Is this true?
What do I win ?
;-)