Efter att ha sett de senaste månaderna i allsvenskan noga, jag skulle inte säga att de fyra bästa lagen alla skulle konkurrera i mitten av ''Championship'' @ElfsborgAddick är du från England eller Sverige ursprungligen?
Ar Engelsk men bor i Boras sju arets sen, nu tillbaka i London.
Jag sag Hammarby v GulSvarta kungar pa August och AIK v Djurgarden.
Forlat, skrivar jag utan tra andra svensk bokstavar. Ocksa min svenska flytande inte!
@ElfsborgAddick Jaha, Jag har ett säsongskort för Sirius fran ''Uppsala'' och ibland jag tittar Djurgarden, Jag är fortfarande avgöra vilken jag föredrar :P
@ElfsborgAddick , heja heja Sirius! Ingen plats i Uppsala är billigt min vän! även för en studentstad dess dyrt som fan. Jag har aldrig riktigt förstått om hur svenska första och andra divisionen är så långt ifrån varandra, det är som att gå från League 1 / Championship arenor till icke ligan.
@ElfsborgAddick , heja heja Sirius! Ingen plats i Uppsala är billigt min vän! även för en studentstad dess dyrt som fan. Jag har aldrig riktigt förstått om hur svenska första och andra divisionen är så långt ifrån varandra, det är som att gå från League 1 / Championship arenor till icke ligan.
Battre dryckar i Stockholm, betalar vi 55sek for 50cl, yatte bra.
Till jamfor mellan Allsvenskan och Superettan i Sverige, Premier League och League 1 hit pa England kanske.
Anyone else seen this? Apparently he has rejected us TWICE and as someone posted on Facebook when a Swedish player in one of the bottom team in the highest division rejects a bid you know we're in deep trouble!!
Once/If Lookman or Gudmundsson are sold and Harriott becomes Harriott, Emir is the man.
Scandinavians are cheap so fits the bill for the Belgians. Pre-season in Sweden will start next Month so perhaps our 'scouts' can get over the land of beautiful women and have a look.
Comments
Jag sag Hammarby v GulSvarta kungar pa August och AIK v Djurgarden.
Forlat, skrivar jag utan tra andra svensk bokstavar. Ocksa min svenska flytande inte!
Uppsalla pubar var billig inte.
Ingenting kan stoppa oss Elfsborg ole ole
Vat trevlig dryckar Norrland Guld och titta matchen.
jag ber om ursäkt
Don't mind us
Till jamfor mellan Allsvenskan och Superettan i Sverige, Premier League och League 1 hit pa England kanske.
* We approached him in the 1st place
* He turned us down
* He's never played in the Championship
* His name is wrong
* Just because
* All of the above
?
For people unaware of this fella.
Once/If Lookman or Gudmundsson are sold and Harriott becomes Harriott, Emir is the man.
Scandinavians are cheap so fits the bill for the Belgians. Pre-season in Sweden will start next Month so perhaps our 'scouts' can get over the land of beautiful women and have a look.